BajnokMan | Dátum: Szerda, 2012-04-11, 7.41.12 | Üzenet # 1 |
Admin
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 318
Hírnév: 6
Helyzet: Offline
| 1.Hogyan nevezzük át a kliensünket minden tájon!
Először megnyitjuk a locale.py fájlt ha van használj notepad++ ha nincs megteszi a jegyzettömb is Az elsősorban az APP_TITLE _ "A kliensed neve" ezt átírod akkor az asztalon lévő név megváltozik! A második a serverek fölött megjelenő név ezt úgy lehet megváltoztatni, hogy a kliensednek van egy olyan mappája, hogy locale utána lépj a de mappába ott a locale_interface be és közép felé találhatsz egy LOGIN_SELECT_TITLE The Final Client by:shikamaru & Johnny a mi esetünkben!!! De a The Final Client by:shikamaru & Johnny írjátok át a tiétekre kliens név + aki készítette !!! A harmadik egyben utolsó a legegyszerűbb a mappa átnevezése gondolom, tudjátok!:) Leírást készítette: Johnny
2.Hogyan cseréljük ki a képeket a kliensünkben! Először a login kép csere megnyitod a locale mappát ott a de mappát (vagy ha us akkor azt) azon belül az ui mappát abban van egy olyan hogy, login rákattintasz megnézed a mértét aztán google képkereső ott pontos mértet és keresel egy jót ami neked tetszet:D
Leírást készítette: Johnny
3.Hogyan cseréljünk zenét a kliensünkben! Csomagold ki a root-ot. De ha blacklonguból csináltad a klienst vagy multi kliensből akkor a telepítési mappába ott van, hogy musicinfo.py nyisd meg és ott találhatsz ilyen sorokat : METIN2THEMA = "David Guetta Memories.mp3"
loginMusic="David Guetta Memories.mp3" createMusic="select.mp3" selectMusic="select.mp3" fieldMusic=METIN2THEMA De ez csak a mi esetünk be van így ezért a BGM mappába rakjátok be egy számotokra kedvelt zenét és annak a pontos nevét írd bele PL egyet mutattok: loginnMusic=probazene.mp3 és ezt mindegyiknél!!! és nézzétek meg, hogy sikerült de elvileg sikerült!!!:)
Leírást készítette: Johnny
4.Npc név színe átváltoztatássa! Kibontod a root.eix/.epk fájlt vagy ha balck longjuból dolgozol elég megy nyitni a colorinfo.py-t a színek rgb kódjaihoz használd a: http://www.tayloredmktg.com/rgb/ weboldalt ha kicsomagoltad ments és vissza csomagolod! CHR_NAME_RGB_NPC = (122, 231, 93) eben a sorban pl az NPC színét írhatod át
Leírást készítette: Johnny
5..epk/.eix kicsomagolása egyszerűen Letöltés: http://data.hu/get/2555773/Easy_File_Extract0r_by_Eddy_4_epvp.exe.html
Virustotal: link
Használjuk az Easy file extract0rt ezzel kinyit hatjuk egyszerűen az item_portot és az epk/eix fájlokat is a kellő fájlt bemásolod abba a mappába amiben az Easy file extract0rt van megnyitod és a .EPK / .EIX fülre kattintva beírjuk az üres rész be a fájl nevét extract! gombra kattolj a módosítás után megint írjuk be a nevét és katt a pack! gombra item_porto kicsomagolásánál csak extract! Gomb aztán az xml fájlt módosítod vagy átnézed majd pack!
Leírást készítette: Johnny
ZOOM Növelése 1.Kibuntjuk a root fájlokat…(ha kivan nem kell…) és megkeressük azt a fájlt, hogy constinfo.py. Megnyitjuk Jegyzettömbbel és megkeressük ezt a sort: CAMERA_MAX_DISTANCE_SHORT = 2500.0 CAMERA_MAX_DISTANCE_LONG = 3500.0 Ezt átírjátok erre: CAMERA_MAX_DISTANCE_SHORT = 16000.0 CAMERA_MAX_DISTANCE_LONG = 32000.0 Elmentitek, visszacsomagoljátok a root.eix-et, és nagyobb lesz a zoom. (ha ki van bontva nem kell csak el kell menteni a fájlt…) Ha nem sikerül átírni, akkor kicserélitek erre a fájlra:http://addat.hu/39be1be9/constinfo.py.html Leírást készítette: Johnny
Magyarosítás + átírások!
Keresd ki a kliensedben a locale mappát ott a de… Ez után keress egy olyan fájt, hogy locala_game… Itt magyarosíthatsz, de csak a bal oldali listát kell!!!!! Vagy ha magyar itt tudsz rangokat birodalom neveket Átírhatsz meg mindent… Én fájlom: http://addat.hu/342a0cb....%3Ehttp
Leírást készítette: Johnny
Exp gömb színének módosítása 1.Csomagold ki az ETC fájlokat. 2.Amikor kicsomagoltuk keressük meg a Source mappában a ymir work és ott az ui mappát. 3.taskbar fájlt megnyissuk egy képszerkesztő pl.: Photo Shop, gimp… 4.A jobb felső sarokban megtalálod, amit kerestünk, az EXP gömböt. 5. Ezt kijelölöd, színezd át, és már készen is vagyunk. 6. Ha készen vagy vele, visszakonvertálod fájlokká és felül írjuk… 7. Visszacsomagolod az Etc fájlokat, majd azt is felülírod a pack mappában. 8.Teljesen kész vagy vele és élvezed a szép EXP gömböt… Leírást készítette: Johnny
Bejelentkező csík módosítása 1. A pack mappából megint kicsomagoljuk az ETC Fájlokat. 2. A kicsomagolás mappájában megkeresed a Source mappát abba a ymir work mappát utána az ui mappát. 3. Abból az introloading.dss fájlt. 4. DSS Konverterrel átkonvertálod. jpg-be, 5. Megnyissuk, és gimpel rákattintasz aátkonvertál gombra (fájlra jobb egér gomb/edit with GIMP) (gimp letöltő linkje: http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html ) 6. GIMP eszköztárban kiválasztod az Ellipszis kijelölési eszközt. 7. Kijelölöd a szürke csíkot. (alsó csíkot kel ki jelölni…) 8. Ezután megkeressed a radírt, és kiválasztod. 9. A kijelölt részt ki radírozod. 10. Beszínezed az ecsettel a kedvező színre. 11. És most jelöld ki a felső csíkon a tükröződés csíkját. (középen van az a vékony csík.) 12. Ugyanezt megcsinálod a függőleges csíkokkal is… 13. A végén el mentsük, amit készítetünk és vissza konvertájuk felűl írjuk és becsomagoljuk az etc fájlokat. 14. A fogaskerekes részt ne módosítsd, mert ha módosítod, vagy bele színezel akkor egy fekete négyzet lesz a betöltő képernyőn… Leírást készítette: Johnny
Leltár ablak szerkesztése 1. Kicsomagolod az etc fájlokat. 2. Amikor kicsomagoltad be lépsz a source ott a ymir work abban az ui mappába. 3. Abból a windows.dds féjt átkonvertálod jgp formátumra. 4. Megnyitod, és kedvednek tetszően szerkeszted. 5. Ha kész akkor visszakonvertálod, felülírod. 6. Visszacsomagolod az etc fájlokat majd azt is felül írod a pack mappába. 7. Készen is vagy a leltárablakkal. Leírást készítette: Johnny
NPC Testének szerkesztése 1. A pack mappából szét szegyűk megint az etc fájlokat. 2. Amikor kicsomagoltuk megkeressed a soruce abban a ymir work mappát és abban az ui mappát. 3. Abból megint a windows.dss fájlt át konvertáljuk. jgp formátumba. 4. Megnyissuk, és szerkesszük. 5. Ha készen vagy vele visszakonvertálod dss fájlba, felülírod. 6. Visszacsomagolod az etc fájlokat, azt is felül írod a pack mappában. Leírást készítette: Johnny
Szakál készítése!
1. Kicsomagoljuk a pack mappában a pc fájlokat. 2. DDS konverterrel megkeresed a warror/assasin/sura/shaman mappákban a face.dss fájlokat. 3. És DSS konverterrel átkonvertáljuk. jgb fájlba. 4. Megrajzolod a szakállat neki, vagy ha bajuszt akarsz, akkor azt rajzold meg. 5. Visszakonvertáljuk, felülírod. 6. a pack mappában is felülírod.
Leírást készítette: Johnny
Chat színek át írása (Betű szín) 1.Belépsz a pack mappába, kibontod a root fájlokat. (ha ki van bontva nem kell kibontani.) 2. És keressünk benne egy colorinfo.py 3. Megnyitod, felmész erre az oldalra: http://www.tayloredmktg.com/rgb/ 4.Kiválasztod amék szint akkarod, megnézed mi az RGB kódja ás átírjuk colorinfo.py-ben. 5. Elmented, visszacsomagolod. (ha nem volt kicsomagolva csak mentsd el) 6. Készen van, és már élvezzed a betűket más színben is…
Leírást készítette: Johnny
Login kép ID és Jelszó szerkesztése 1. Belépsz a kliensedbe. 2. Ott a locale mappa azon belül a de mappa ott meg az ui mappa. 3. Belépsz a login mappába, ot találsz egy login fálj-t. 4. A login fájlt át konvertáljuk .jgp formátumba. 5. Szerkeszted… 6. Fontos ne színezd azt a fekete részt ahol ymir meg ilyen dolgok vannak, mert akkor elromlik a kliensed… 7. Elmented, visszarakod dss fájlba. 8. Felülírjuk a login fájlt. 9. És már készen is vagyunk, és élvezzük a szép logint… Leírást készítette: Johnny
Szerver,,nevének" megváltoztatása (játékban látható név) 1. Megkeresed a pack mappában a root fájlt és a serverinfo.py-t megnyitod (ha nincs root a packban akkor a kliensed mappájában keresd meg a serverinfot.py-t…) 2. Ezt találod benne:
1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
"(Kliensben megjelenő szerver neve)" < 3. Ehhez a részhez írd be azt, amit a szervered nevének gondoltál. Leírást készítette: Johnny
CH2 Kliensedbe 1. Kliensed mappájában megkeresed a serverinfo.py fájlt. (ha nincs ott bonsd ki a root fájlokat…) - Megnyitod/társítod jegyzettömbbel.
Megkeresed ezt a részt. :
REGION_DICT = { 0 : { 1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
Ha megvan, a sor végén nyomsz egy ENTER-t
És bemásolod az alsó sort, hogy így nézzen ki, valamint az alsó sor elején az 1 :-et átíród 2 : -re
REGION_DICT = { 0 : { 1 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, }, 2 : { "name" : "(Kliensben megjelenő szerver neve)", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, }, És készen is vagyunk… Leírást készítette: Johnny
Tálcán megjelenítendő képmódosítása Keresd meg a local.py fájlt a kliens mappájában, (ha nincs ott akkor kibontod a root fájlokat…) ez után keresd meg azt a sort, hogy: -"APP_TITLE = "Kliens név" (első soroknál van…) Ezt kell átírnod. És készen is vagyunk.
Leírást készítette: Johnny
Céh jelek lecserélése
1. Bemész a kliens mappába, ott az upload mappába és it vannak a céh jelek. 2. Lecserélitek akár milyenre csak ne legyen túl nagy olyan legyen amilyenek benne vannak. (szerkeszt heted is a jeleket…) 3. Beleraktad és kész.
Leírást készítette: Johnny
Meglovagolható állatok berakása kliensbe :
1.Letöltjük a fájlt. 2.Kicsomagoljuk és a benne levő npc fájlokat belemásoljuk a kliens pack mappájába. 3. Visszacsomagolod, és már látszanak is a meglovagolható állatok. Leírást készítette: Johnny
Az icon mappáról
1. Ha bemegyünk a kliensünkbe ott az icon mappában találunk olyat hogy, face, item, hair, action. 2. Item mappában vannak az összes item ikonjai… 3. Hair mappában van az összes kaszt hajra… 4. Face mappában vannak az összes kaszt arca… 5. Action mappában itt az érzelmek vannak pl.: csók,tánc 4, tánc 2… 6. Itt mondjuk lehet szerkesztgetni pl.: a face mappában rajzolhatsz neki tetoválást a homlokára… (XD)
Leírást készítette: Johnny
Ennyi majd még bővítem…
Ennyi volt remélem, tetszet, sziasztok!!! Leírást készítette: Johnny
http://metin2hungary.net/index.php?topic=87861.0
By Bajnok TheRapiKing Jó töltögetés nézegetést kivánók By Bajnok
|
|
| |