BajnokMan | Dátum: Vasárnap, 2012-06-10, 5.02.12 | Üzenet # 1 |
Admin
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 318
Hírnév: 6
Helyzet: Offline
| apply.CON = Életerő(,Vit) apply.INT = Intelligencia apply.STR = Erő apply.DEX = Mozgási képesség
apply.MAX_HP = Max.TP apply.MAX_SP = Max.MP apply.ATT_SPEED = Támadó sebesség apply.MOV_SPEED = Mozgási sebesség apply.HP_REGEN = TP Regenerálódás apply.SP_REGEN = MP Regenerálódás apply.POISON_PCT = Mérgezési esély apply.SLOW_PCT = Lelassulási esély apply.STUN_PCT = Ajulási esély apply.CRITICAL_PCT = Esély kritikus találatra apply.PENERATE_PCT = Esély átható találatra apply.ATTBONUS_HUMAN = Félemberek elleni erő apply.ATTBONUS_ANIMAL = Állatok elleni erő apply.ATTBONUS_ORC = Orkok elleni erő apply.ATTBONUS_MILGYO = Ezotéria elleni erő apply.ATTBONUS_DEVIL = Ördög elleni erő apply.IMMUNE_STUN = 'Immunis' az ájulásra apply.IMMUNE_SLOW = 'Immunis' a lelassulásra apply.RESIST_SWORD = Kard védelem apply.RESIST_TWOHAND = Kétkezes védelem apply.RESIST_BELL = Harang védelem apply.RESIST_FAN = Legyező védelem apply.RESIST_DAGGER = Tőr védekezés apply.RESIST_BOW = Íj ellenállás apply.RESIST_MAGIC = Mágia ellenállás apply.REFLECT_MELLE = Esély közelharci támadás visszaverésére apply.BLOCK = Esély közelharci támadás kivédésére apply.ATT_GRADE_BONUS = Támadó érték apply.DEF_GRADE_BONUS = Védelem
apply.EXP_DOUBLE_BONUS = Esély EXP bónuszra apply.GOLD_DOUBLE_BONUS = Esély dupla mennyiségű yang eldobásra apply.ITEM_DROP_BONUS = Esély dupla mennyiségű tárgy eldobásra
Speciális--> apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER = Szörnyek elleni erő apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR = Harcosok elleni erő apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN = Nindzsák elleni erő apply.ATT_BONUS_TO_SURA = Surák elleni erő apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN = Sámánok elleni erő apply.RESIST_ASSASSIN = Védekezési esély Nindzsa támadás ellen[Képességekkel szemben is!] apply.RESIST_SURA = Védekezési esély Sura támadás ellen[Képességekkel szemben is!] apply.RESIST_SHAMAN = Védekezési esély Sámán támadás ellen[Képességekkel szemben is!] apply.RESIST_WARRIOR = Védekezési esély Harcos támadás ellen[Képességekkel szemben is!] _.~''~._.--
Bónusz érétékének megadása a Questben.
affect.add_collect(apply.BÓNUSZ_NEVE, BÓNUSZ_ÉRTÉKE, BÓNUSZ_IDŐTARTAMA)
Pld: affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 20, 60*60*24*365*60) affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 5, 60*60*24*365*60)
Az időtartamokat másodpercben lehet megadni, vagy szorzattá alakítva, ami a leg ésszerűbb megoldás. - 60*60 --> 1Óra - 60*60*24 --> 1Óra*24 --> 1Nap
Eltérő megadásmódú effektek: POINT_ATT_BONUS = Egyen értékű az átlagos károkkal POINT_DEF_BONUS = Egyen értékű az átlagkár ellenállással (Készségkárra nem tudom, hogy kihat-e!)
Megadása Questben: affect.add_collect_point(BÓNUSZ_NEVE, BÓNUSZ_ÉRTÉKE, BÓNUSZ_IDŐTARTAMA)
Pld: affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS, 50, 60*60*24*365*60) affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS, 50, 60*60*24*365*60) Ez addig van bónuszként bent ameddig ülsz a mounton. A DEF_GRADE_BONUS(azaz támadó érték) helyére írhatsz pl. MAX_TP-t vagy akármit abból amit Distraught írt. Viszont előfordulhat az, hogy a quest_functions nem tartalmazza a pc.mount_bonus-t ezért azt külön kell, hogy beírd. A legtöbb SF (Pl. Franzi) nem tartalmazza alapból!
By Bajnok TheRapiKing Jó töltögetés nézegetést kivánók By Bajnok
|
|
| |